Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Katy Perry klaagt Katie Perry aan

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Katy Perry klaagt Katie Perry aan Empty Katy Perry klaagt Katie Perry aan wo jun 17, 2009 11:07 am

Lizzy

Lizzy
Admin

De jonge Australische designer Katie Perry heeft twee jaar geleden een kledinglijn uitgebracht onder haar eigen naam, maar krijgt nu te horen dat ze moet stoppen met het verkopen van de kleding. Volgens de managers van de 'Waking Up In Vegas' pop-artiest zou het te veel verwarring brengen voor Katy's fans, ondanks dat de naam iets anders is geschreven. Ook denken de advocaten dat Katie Perry op deze manier geld verdient om zich voor te doen als Katy Perry.

De designer houdt van haar bedrijf en is geschokt dat ze nu naar haar merknaam moet veranderen. Ze zegt: "Het was echt een grote schok. Het voelde echt alsof ik werd geïntimideerd en gepest om zo mijn merknaam op te geven. In een brief stond dat ik alle verkopen van de kleding moet stopzetten, alle reclame moet intrekken en dat ik moet ondertekenen dat ik in de toekomst geen gelijknamige merknaam zal gebruiken."

De designer Katie laat zich niet zomaar uit het veld slaan en probeert op alle mogelijke manier terug te vechten.


waarop katy op een forum reageert:
smells like... bull shit. people people... remember & fyi tabloid aussie "news" is right behind the trash talking of the UK... she wanted some press, and whomever this is got it. I have no idea what in the hell she's talkin' bout.

2Katy Perry klaagt Katie Perry aan Empty Re: Katy Perry klaagt Katie Perry aan wo jun 24, 2009 10:45 pm

mrkpfan

mrkpfan
Admin

een beetje vreemd dit

en wat dan nog

wat is er zo erg aan dat disgner katie perry heeft voordat wij onze katy leerde kennen

dit gaat een beetje ver Wink

http://mrkcfan.actieforum.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum