Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

katy in de cosmo girl

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1katy in de cosmo girl Empty katy in de cosmo girl vr mei 08, 2009 2:57 pm

Lizzy

Lizzy
Admin

deze maand (mei) staat katy in de cosmo girl op de cover met een interview (coverstory)

katy in de cosmo girl Kpcosmocover

2katy in de cosmo girl Empty Re: katy in de cosmo girl vr mei 08, 2009 5:14 pm

HOT'N'COLD

HOT'N'COLD
Wanna break the mold

Kan je het interview misschien hier plaatsen?

Ik ben niet zo'n Cosmogirl. Shocked



Laatst aangepast door HOT'N'COLD op vr mei 08, 2009 7:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt

http://danielsuperstar.hyves.nl

3katy in de cosmo girl Empty Re: katy in de cosmo girl vr mei 08, 2009 5:26 pm

Lizzy

Lizzy
Admin

xD ik zal hem overtypen

4katy in de cosmo girl Empty Re: katy in de cosmo girl vr mei 08, 2009 6:36 pm

Lizzy

Lizzy
Admin

katy perry om te kussen zo cool
ooit zong ze gospels in de kerkbanken tegenwoordig rockt ze de boel bij elkaar. Katy Perry is van engeltje uitgegroeid tot popdiva.Alleen voor een kusje hoef je bij katy niet aan te kloppen.[i]

"ze is geweldig!,""ik zou met haar trouwen als ik op vrouwen viel!" en "haar muziek maakt me altijd happy" zomaar een paar reacties gehoord tijdens het eersten concert wat katy een paar maanden gleden in amsterdam gaf.Stralend met een nieuw kapsel en een zwart wit popartjurkje sprong de zangeres heen en weer. Het podium was versierd met typisch katy gadgets: opblaas baren aardbeien, meloenen en bananen, plus een gigantische kat genaamd kitty purry. Éen ding is zeker katy perry is zo hot dat de vonken er van af vliegen.

gospel girl
de spetterende shows van nu zijn nogal een verschil met het begin van Katy's carriere, dat zich afspeelde in een kerk. Ja echt de ouders van Katheryne Elizanbeth Hudson, zoals ze officeel heet, waren predikanten. En dus waren de eersten liedjes die katy zong in gospelnummers. Van haar 9 tot haar 16 betoverde ze de kerkbezoekers met haar stem. Haar ouder waren behoorljk voor streng kleine Katy. Zijzelf, zusje Angela en broertje David mochten niet naar popliedjes luisteren en ook MTV was verboden. Toch was de pop queen in Katy toen al aanwezig. Omdat zus Angela zangles kreeg moest en zou zij dat ook hebben. Al snel zong ze haar grote zus de kerk uit en gaf ze optredens naar iedereen die maar wilden luisteren."mijn vader gaf me 10 dollar, best veel voor een meisje van 9, om te zingen in een kerk, een restaurant, op fammielie feestje, overal eigelijk"vertelt katy in een interview. Na deze praktijk ervaring schreef ze zich in voor een muziek accadamie, waar ze eventjes italiaanse opera studeerde en zelfs een korte country fase had. Via via kwam Katy in contact met plaatenmaatschapijen, alleen wilden het niet luken met haar projecten. Miss Perry werd maar liefst 3 (!) keer door haar platenmaatschapij gedumpt. Tussen haar bedrijven door had ze een paar bescheiden succesejes, onder andere meth eht liedje 'single' van de sistherhood of traveling pants - soundtrack en toen ..? toen pakte ze haar pen op en schreef "Ur so gay"

MEGA HIT
Tot Katy's eigen verbazing werd dat nummer een underground hit en een knaller in de hit lijsten toen Madonna het een 'Briljant liedje" noemde.Toch was er ook kritiek op het nummer. De zong zou beledigend zijn voor homo's. Katy: "Daar snap ik nou echt helemaal niks van , het is absoluut niet negatief bedoelt, ik zing niet dat het stom is dat iemand homo is, Het liedje gaat over een ex van me die eigelijk homo was, maar niet uit de kast durfde te komen" ondanks ( of dankzij) deze rel bleef de buzz rondom katy groeien en groeien. Ze veranderde haar achternaam van Hudson naar Perry ( de meisjes naam van haar moeder) omdat het anders te veel leek op de actrice kate hudson.

KUSJES VRAGEN
over de actrice gesproken.. Toen tijdens een avondje bios de volle lippen van Scarlet Johansson in beeld kwamen, kreeg katy spontaan inspiratie voor een nieuwe song; ze schreef "i kissed a girl" en was vanaf dat moment een absoluten wereldster. kussen met meisjes heeft ze trouwens nog nooit gedaan. "kijk de clip van het nummer daarin bik alles een droom. maar ik zou Scarlet in afwijzen hoor ! of megan fox die zie ik ook wel zitten. en Milet cyrus! stel je voor dat zou pas een rel veroorzaken."aldus Katy.
Sinds 'I kissed a girl " dat in meer dan 20 landen op nummer éen stond en driedubbel platina werd in de VS, kan ze rekenen op duizenden fans. En de fans kunnen soms nogal opdringerig zijn.Katy:"ik vind het leuk om na een concert nog te blijven hangen om handtekeningen uit te delen en te kletsen met fans, maar nus is dat eigelijk onmogelijk geworden. Meiden zijn niet meer tevreden met handtekeningen . ze willen een kus ! meestal bedank ik daar beleefd voor. als ik iedereen zou kussen die er om vroeg had ik allang een keer iets opgelopen"

DRESS TO IMPRESS
Sinds eind vorig jaar is het uit met haar vriendje Travis McCoy. Ze ontmoeten het bandlid van Gym class heroes toen ze een rolletje in hun videoclip "cuppied chokehold". Na een heftige knipperlicht relatie van een paar jaar warin ze zelfs samen op tour gingen was het stel opeens uit elkaar. Sinsdien is Katy in de roddelbladen al aan een paar bekende boys gelinkt, zoals good charlot zanger Benji Maddon en de amerikaanse singer/songwriter Josh Gordan. Over allebei beweert ze dat het "slechts vrienden"zijn, maar dat kan ook onderdeel zijn van haar goede voornemen om een minder grote flapuit te zijn. Ooit zij ze over Lilly Allen; "ik ben een dunneren versie van haar" Lilly was not amused en katy bood haar exuces aan, Katy: "ik zeg vaak wat er in me opkomt en daar probeer ik nu op te letten".
Ook probeert ze zich fatsoenlijk te gedragen tot tegenstelling van sommigen collega artiesten van haar leeftijd. En er is meer waarin ze naar eigen zeggen verschilt van andere celebs: "ik wil elken keer bij ieder liedje iets compleets nieuws doen, volgens mij worden ze graag verast en vinden ze het leuk als een songwriter verschillende kanten van zichzelf toont ". Haar geloof blijft Katy voorlopig trouw, al zit ze niet meer iedere week braaf in de kerkbanken. "Sinds een aantal jaar heb ik een tatoega van jezus op me pols. als ik optreed kijkt hi me recht aan en op die manier kan ik nooit vergeeten waar ik vandaan kwam, vóór dat ik bekend was."

TIEN SECONDEN BIO
1. verslaving : shoppen
2.dier: luipaard
3.kleuren: alles wat neon is
4.Land: Japan
5.eten: pannekoeken, spagettie ijs en mexicaans
6.instrument: gitaar
7. artiesten : alanis morissette, Gwen stefani, beach boys
8.hobbies: surfen, rolschaatsen en minigolf.
9. coole actie : dat ze de mtv music awards 2008 mocht presenteren.

oeps
clumsey katy. wordt ze weleens Genoemd. Ze heeft in ieder geval talentvom in gekke situaties terecht te komen.
in maart had katy een fotoshoot samen met een chimpansee, die tijdens de sessie over haar heen plasten, ieks!
bij mtv latin awards show deed katy een optreden waarbij er een grote taart op het podium stond. Ze dook hier enhousiast in en was zo glibberig van slagroom en het glazuur dat ze uitgleed. probeerde om optestaan en weer gleed ze uit en nog een keer onderuit ... en nog eens

5katy in de cosmo girl Empty Re: katy in de cosmo girl vr mei 08, 2009 6:56 pm

HOT'N'COLD

HOT'N'COLD
Wanna break the mold

Dankjewel.

helemaal toppie. Cool

http://danielsuperstar.hyves.nl

6katy in de cosmo girl Empty Re: katy in de cosmo girl za mei 09, 2009 1:35 pm

Claudia<3Cherry

Claudia<3Cherry
May not last but this is now

interview klopt niet echt.
ze heeft echt wel een girl ge-kissed.

7katy in de cosmo girl Empty Re: katy in de cosmo girl za mei 16, 2009 5:27 pm

mrkpfan

mrkpfan
Admin

Claudia<3Cherry schreef:interview klopt niet echt.
ze heeft echt wel een girl ge-kissed.

Haha misschien haar moeder

maar verder heeft ze nog nooit iemand gekust

http://mrkcfan.actieforum.com

8katy in de cosmo girl Empty Re: katy in de cosmo girl zo mei 17, 2009 10:57 am

Lizzy

Lizzy
Admin

mrkpfan schreef:
Claudia<3Cherry schreef:interview klopt niet echt.
ze heeft echt wel een girl ge-kissed.

Haha misschien haar moeder

maar verder heeft ze nog nooit iemand gekust

op concerten, en jef op dat filmpje die jij zo leuk vind uwww NRJ awards geloof ik dat ze hot and cold en ikag doet xD

9katy in de cosmo girl Empty Re: katy in de cosmo girl ma mei 25, 2009 5:40 pm

Claudia<3Cherry

Claudia<3Cherry
May not last but this is now

ik denk dat ze het echt wel heel gedaan Razz
btw het is toch niet zo'n big deal. Ze heeft best wel een dark party periode gehad aan sommige foto's te zien dus ze heeft dat vast wel een x gedaan xD
waarom zegt ze het anders in elk interview Laughing

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum